1. Zadzwoń do nas lub poinformuj nas poprzez formularz kontaktowy o chęci uczestnictwa w oferowanym przez nas kursie/warsztacie/turnusie.
2. Dostaniesz odpowiedź zwrotną z niezbędnymi do uzupełnienia dokumentami.
Aby potwierdzić rezerwację, należy:
1. Wydrukować, uzupełnić i podpisać przesłaną w mailu kartę uczestnictwa (umowę);
2. Odesłać na nasz adres www kartę w 1 egzemplarzu;
3. Opłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości zamówienia – chyba że do rozpoczęcia kursu/warsztatu/turnusu pozostało mniej niż 7 dni, wtedy prosimy o wpłatę całej kwoty.
Poniżej szczegółowo opisujemy wszystkie czynności niezbędne do potwierdzenia rezerwacji
– zapewnią one Państwu miejsce na wybranym turnusie (wszystkie rezerwacje są czasowe i
automatycznie anulowane w przypadku braku potwierdzenia).
W załącznikach przesłanych osobom zainteresowanym uczestnictwem znajdą Państwo następujące dokumenty:
1. Umowę- kartę uczestnictwa
Prosimy ją wydrukować, podpisać i odesłać do
nas pocztą elektroniczną w jednym egzemplarzu. W przypadku
osób niepełnoletnich, umowę podpisuje w imieniu
uczestnika rodzic albo opiekun prawny.
Prosimy zwrócić uwagę, że zgodnie z nowymiprzepisami w umowie należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
2. Regulamin świadczenia usług
będący załącznikiem do umowy. Prosimy je przeczytać – podpisując umowę zgłoszenie,
potwierdzają Państwo zapoznanie się i akceptację tych regulaminów.
3. Warunki ubezpieczenia oraz Polisę
będące załącznikiem do umowy. Prosimy je przeczytać – podpisując umowę – kartę opieki,
potwierdzają Państwo zapoznanie się i akceptację tych warunków.
4. Program
6. Politykę prywatności
czyli dokument zawierający informacje o zakresie przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych.
Państwa rezerwacja zostanie potwierdzona tylko i wyłącznie w momencie otrzymania przez nas podpisanej umowy oraz kwoty zaliczki w wysokości minimum 30% wartości imprezy. Jeżeli
rezerwacja jest dokonywana na mniej niż 7 dni przed rozpoczęciem kursu/warsztatu/turnusu, należy dokonać pełnej wpłaty.
Kwotę zaliczki lub pełnej wpłaty należy przesłać na nasze konto:
56 1090 1896 0000 0001 3319 3238
W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości – prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Z chęcią wszystko wyjaśnimy i pomożemy!
Zasady rekrutacji
